lunes, 2 de mayo de 2011

Una foto una història...

Bòsnia  Herzegovina

Estava a Mostar, fa tres anys, vaig entrar a l'edifici d'un banc de cinc plantes, totes destruïdes durant la guerra. De sobte va aparèixer, estava sol, no va parlar en tota l'estona però em va fer entendre que volia guiar-me per les runes. El vaig seguir. De tant en tant recollia algun document vell o algun estri entre les restes de mobiliari, disperses per tot arreu, i me les oferia com si fos una mena de record. Encara en conservo algunes. Vaig fer-li unes fotos i li vaig ensenyar a la pantalla de la meva càmera...va somriure.
Fa uns dies vaig tornar a Bòsnia i, a Mostar, vaig buscar l'antic edifici del banc, encara hi és, a ell, però, no el vaig poder trobar.

Carles Fortuny - Fotògraf

No hay comentarios:

Publicar un comentario