jueves, 15 de agosto de 2013

FOC FORESTAL A AIGUAMURCIA

Aquest cop vaig fer tard. Vaig sortir de casa quan l’incendi ja feia una estona que cremava, els meus companys del GEIF ja eren allà treballant. Això, sumat a les dificultats que les autoritats em van posar per accedir, va fer que arribés a misses dites, el foc ja estava extingit. Millor, senyal que els amics de les ADF (Agrupacions de Defensa Forestal) i els Bombers havien fet, un cop més, la seva feina amb prestesa i eficiència.  
Sols em quedava contemplar un paisatge desolador i el ball nupcial dels mitjans aeris refrescant la zona. Espectacular veure en butaca preferent el treball dels avions AVA i els helicòpters bombarders fent la seva feina.
Un cop més, gràcies a tots per la vostra tasca.





























No hay comentarios:

Publicar un comentario